Läkarbesök

1 timme och 35 kvar tills jag ska vara på sjukhuset för kontroll och samtal.
Kontroll gissar jag att dom ska lyssna på puffs hjärta (hoppas jag) för jag längtar att få se min lilla puffis..
jag återkommer med mera när jag kommer hem ifrån mötet så får vi se vad som händer.
 
Uppdatering:
Puff mår alldelens utmärkt! puff gjorde några roliga hopp och studsade mellan "väggarna" tog sats från ena hållet och flög fram som stålmannen till andra sidan där puff studsade mor "väggen" och flög tillbaka hela vägen.
Puff heter nu mera : Power Puff Pinglan . efter the powerpuffgirls:P
Såg himla roligt ut och M var jätte facinerad över att kunna se Puffs näsa hehe.
Min oro som jag har haft har ÅTER igen varit utan orsak.. man skäms nästan över dom elaka tankarna man gått runt med.
och nu känner jag mig lättad..i en vecka till..förhoppningsvis kommer jag kunna njuta tills RUL i allafall:P
Vi pratade lite om smärtorna jag haft i mellangärdet och runt navel partiet men kom fram till att det är nog bara muskler och ligament som stramar åt och kan göra ibland riktigt ont om man vrider sig fel.
 
Men det viktigaste PUFF mår bra=)
 
1 Linda

Jag har också haft växtvärk i livmodern sista tre dagarna, lite mindre idag. Hade det mycket i början, sedan avtog det, men för några dagar sedan kom det tillbaka. Kan komma och gå enligt BM. Jag har precis vaknat upp nu efter att ha "vilat" i två och en halv timme efter jobbet, tvärslocknade faktiskt. Hoppas det lättar lite för dig snart. Tror att du och jag är på exakt samma dag (12+3 idag)?
Kram!

Svar: Jo vad roligt vi är på samma dag! =) 12+3 här japp=)Jo nu har det lättat efter min lilla powernapp i sängen.jag har haft det till och från sedan IVF starten med alla sprutor, har som aldrig "lagt" sig , inte varje dag men kanske var tredje dag har mensvärken kommit i olika grader.idag var nästan värst, det är inte direkt en smärta men inte direkt heller behagligt.,Kan känna min livmoder ganska tydligt när det väl stramar upp sig, men tror att det har lite med tarmarna också att göra eftersom det inte funkar ALLS.Börjat med lite kiwi och linfrön för det systemet får se om det hjälper.har du hunnit vara på något vul/ul ännu?
oj såg det nu på din blogg! vilken Söt liten en!!
Visst längtar man bara mer när man får se dom!
Marie Dahlén

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: