Det blev en....

 PRINS!!
 

Vaknade klockan 4 på natten/morgonen och kunde banne mig inte somna om, oron växte och växte inne i mig och myrorna kröp i benen.
Gick upp och gjorde mig en kopp te och satte mig vid datorn och spelade lite på något facebook spel.
M vaknade halv 6 och då hade jag gjort i ordning kaffe åt honom,
sen började den långa färden mot sjukhuset på ca 40min, och det var dom längsta 40min i mitt liv.
Satte oss ner i väntrummet och tiden gick extremt sakta..men efter ett tag hördes mitt namn ropas upp och efter det gick allt super fort!
hann bara lägga mig ner och på med smeten och efter 30sekunder så frågar kvinnan om vi vill veta kön?
Paff som attans vart jag då jag hade förberett mig på måsta lirka ut det ur henne.
men tydligen så hade puff inget emot att visa upp sin kära ägodel=)
Så¨hon sa att det var lika bra att fråga om vi ville veta då det syntes så väl så vi hade nog sett det själva=)
Han ville dock inte visa upp sitt ansikte för oss men vi lyckades få en profil bild med oss innan han snabbt vred bort huvudet igen.
Hon till och med tog fram 3D kameran!! för det var tydligen så lätt att se på mig så hon ville träna lite med den.
Men åter igen synd att han inte ville visa ansiktet för det hade varit mäktig att se.
fick se en arm och ett öra i af=)
Allt såg jätte bra ut, han hade urinblåsa, magsäck och 4 hjärtkammrar samt flöde till alltihopa.
hon mätte honom och han var precis den storlek dom ska vara i denna ålder.
 
Men är har ni Blivande Kevin!=)
 
Profil!
 
Ansiktet fram i från:
 
 Och anledningen att nu våran lilla son ligger upp och ner fick vi reda på.
Min moderkaka ligger som ett berg så han har inget väl än att ligga så=) men inget som kommer ställa till det för honom iaf, bara lite trång bebott=)
 
 
 
 
 
 
 
1 Linda

Grattis till lyckat ultraljud och till er fina prins! Det gick bra för oss också och vi ska också få en prins :-) Vilken dag, man känner sådan lycka.
Kram!

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: