Vecka 18 (17+6)

Hoppsan! vart lite skrivtorka på senaste, haft lite fullt upp med studier och så klart sommaren=)
Allting har rullat på bara bra.
Igår kväll kände jag dom första små sparkarna UTANPÅ magen=)
har sedan en vecka tillbaka känt buffar och små "bubblor" men i går fick jag en rejäl kick i magen, så jag väckte min man och bad han känna och pang 3 sparkar efter vartannat fick han känna.
och det är inga små sparkar heller, 
Super roligt var det, även känt av några i dag när jag har suttit ner och tagit det lugnt.
och nu medans jag ligger och slriver detta får jag lite sparkar, tror inte puff gillar min ipad även fast täcket är i mellan :)
 
har en brännande känsla i huden i mellangärdet och lite under höger bröst, känns ca som om huden spricker eller som om man har bränt sig i solen och all beröring smärtar otroligt mycket.
BM visste inte riktigt vad det berodde på men trodde det kan ha med nerver att göra när huden tänjs.
ibland om man vrider sig snabbt eller sträcker på sig så känns det som om huden spricker och jag har bitit i kudden många gånger av smärta.
vet dock att jag inte behöver oroa mig för knodden idetta läge, då det stter så högt upp och samt att det sitter i huden.
 
 
På Torsdag är det dags för RUL och ska bli intressant och se hur lilla puff mår och samt hur stor h*n har blivit nu.
och KANSKE förhoppningsvis få veta om det är en prins eller prinsessa som leker där inne=)
 
Annars i sommar har vi inte gjort allt för mycket, vi har varit mest nere på kolonilotterna och vandrat, fikat och tittat på djuren som dom har där.
Dom har fått 2 små söta små lamm också som inte alls är skygga dom låter till och med hundarna komma nära dom.
 
sen har vi haft besök av Götheborgs skeppet i stan.
Riktigt Pampigt är det!
 
 
1 Madde

Äntligen en uppdatering ;)
Jag vill se bilder på magen!
Puss puss

Svar: Kommer en bild idag :)
Marie Dahlén

skriven
2 Spessartin

Den där känslan på huden hade jag också! Det var jättejobbigt. Jag hade den några veckor innan den försvann av sig själv, men jösses vad jobbigt det var den tid det höll i sig.

Svar: De gör verkligen ont och lite smått irriterande haha, så fort tyget från tröjan tar på skinnet så svider det
Marie Dahlén

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: