Snart ännu en vecka

 Shit vad tiden går fort, jag hänger snart själv inte med, snart vecka 14!
Fick lite kläder av min underbara svärmor i lördags, 3 tröjor och ett par mamma byxor, kommer lägga ut bilder på dem lite senare i dag.
dom är skit fina och jag längtar tills bullen på magen växer och kläderna kommer sitta såååå fint runt den lilla bulan.
mamma byxorna kommer jag behöva byta till ett par större, då dom just nu sitter väldigt stramt runt benen, så jag tänker om jag kommer svälla lite om benen kommer det nog inte blir bekvämt.
så kanske jag behöver en större storlek.
tittat runt lite på ikea och märket Cirkus, dom gör såååå underbart söta barnsaker, deras mobil och mattor, hujja jag smälter och vill åka till ikea NU och köpa allt.
men vi har sagt att vi inte kommer inreda något rum tills UL vecka 18 eller köpa nå kläder, även om det kliar i fingrarna att göra det, har puffs rum redo och bara väntar:)
 
Fick ett välkommande grattis av min lärare när ja kom till skolan i dad, samt några av mina "skolkompisar" och det var mycket roligt och jag fick en känsla av : detta är nu verkligt, jag ska bli mamma.
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: